Kurs i Malmö & Göteborg

Jag har nu vid ett flertal tillfällen fått frågan ifall jag inte ska anordna kurser i Malmö och Göteborg, och det är klart jag ska :).
Så, jag har nu tagit fram två kursdatum i april och maj, som ni ser här nedan men även om ni klickar på fliken "kursdatum".
Eftersom jag bara är i Malmö & Göteborg i två dagar så kommer antalet i grupperna att vara större än de som jag har i Stockholm, antalet kommer att vara max 4-6st personer.
 
Det kommer att bli en "Basic daytrader-kurs".
 
 
 
Basic daytrader-kursens innehåll ca 6 tim 1 dag, kl.10.00-16.00. Pris 2895kr
  • Du lär dig hur man arbetar och hur man ska tänka när man livnär sig på daytrading
  • Hur du startar din dag, från börsens öppning till stängning
  • Var man letar nyheter och vilka nyheter som är viktiga
  • Rekommendation på hur du lägger upp ett schema för dagen
  • Exempel på aktier
  • Tradingstrategi
  • Riskhantering
  • Workshop - vi analyserar nyhetsflöden, väljer aktier och tittar på kursrörelserna
 
 
Malmö 2017
April
4 Basic daytrader-kurs - Platser kvar
5 Basic daytrader-kurs - Platser kvar
 
Göteborg 2017
Maj
3 Basic daytrader-kurs - Platser kvar
4 Basic daytrader-kurs - 5 Platser kvar
 
Adress: Centrala Malmö & Göteborg 
 
 
 
 
 Maila mig vid frågor eller om du vill boka en kurs.
 
 
 
Kommentera inlägget här: