Torsdag

Igår kväll skrev jag om att Betsson hade rapport idag, så jag tänkte fortsätta lite på den tråden.
Rapporten kom i morse innan börsen öppnat och jag satt spänt och kikade på "callen". Vilket fladder det var! Precis sånt som jag älskar...
Det blev en positiv dag och aktien stängde med en uppgång på 13,45%.
Jag håller nu tummarna att den fortsätter upp i stadig takt, jag vet ju att det är många som sitter med ett betydligt högre GAV än dagens kurs.
 
Men nu från en sak till en annan; som daytrader och trebarnsmamma somnar man lätt i soffan på kvällarna när allt är fixat med. Haha! Jag älskar att läsa, men jag har nog inte läst ut en enda bok sedan vi fick vårt första barn för 10 år sedan...
Så jag och mannen min har som nyårslöfte att läsa minst 3st böcker i år, hittills har det inte gått så jättebra och nu har ju faktiskt halva året gått. Idag tog jag tag i saken, så dessa böcker är nu på väg hem till mig. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anonym:

Hej! Hoppas allt är bra och att du hinner läsa några böcker. Försökte köpa Betsson i morse men hann tyvärr ej få några, det var lite surt men skam den som ger sig.
Med vänlig hälsning, Ingemar

Svar: Hej Ingemar,Det hoppas jag med :).
Ja ok, just nu så har de backat ifrån gårdagens stängning, men med tanke på att de rasade ca 40kr så finns det nog en liten uppsida kvar att hämta men det är svårt att säga en tidshorisont på det.
Har det du haft lika stark framgång som du hade på kursen ?
Lycka till :)!
Med vänlig hälsning, Patricia
Hjärtner & Partners

Anonym:

Jag har två veckor av hyfsad framgång och den sista veckan blev det berg och dalbana och slutade ungefär +-0
Det var synd då jag hade gjort den bästa affären hittills men sen fastnade jag och vågade inte sitta kvar.

Kommentera inlägget här: