Charlotte Brockman

Här om dagen fick jag en recention om vad Charlotte tyckte om Basic daytrader-kursen, tack snälla :) 
 
 
Jag gick kursen Basic Day Trader, och den var över mina förväntningar! Patricia är en urgullig lärare som får en att känna sig lugn som student även gånger man inte förstår något. Patricia förklarar på ett sätt som är väldigt lätt att förstå, och får en att känna sig delaktig i hela undervisningen. Det känns som att hon gör detta med oss istället för åt oss så att säga, om det låter vettigt. Jag kunde absolut ingenting om aktier och aktiehandel innan jag tog denna kurs, och bara några veckor senare sitter jag och tradar dagligen! Under uppföljningskursen där vi satt och tradade tillsammans så växte mitt självförtroende enormt, jag fick en massa bra tips från Patricia och lära känna hennes sätt att trada. Vi hade dessutom super kul med många high fives efter vinsterna :). Om man behöver hjälp med någon fråga efter avslutad kurs finns alltid Patricia att nå på mail, vilket känns så tryggt! Jag rekommenderar absolut denna kurs till alla som vill lära sig om day trading, men även swing och långsiks trading med! Mycket bra kurs, väl investerade pengar!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: