Veronica Ohlson

Veronica gick min Basic daytrader-kurs, 
nu fick jag en liten härlig uppdatering av hennes peppstrategi, jätte kul :)!

Veronica Ohlson;
Äntligen känns det som att jag kommit igång på riktigt! ✨ Jag har hittat mitt sätt att trada, en tradingplan som passar mig, filtrerat bort en massa brus och börjat få till rutiner. Det har varit en skumpig väg hit med tårar, svett och mycket jävlar-anamma 😄

Jag för in allt digitalt men jag behöver även få vara kreativ "the old fashion way". Jag använda gärna färger, händer och ögonen i kombination för att skapa mig en bild av helheten och ge mig extra pepp.

Jag köper varje år en katt kalender av grannens dotter, för att stödja WWF.
I den har jag gjort en kolumn för daytrading. 
* Om jag går minus totalt under dagen så blir det en röd plupp.
* Plus blir en grön plupp. 
* Har jag även nått dagsmålet så blir det en liten rolig klisterfigur efter den gröna pluppen.

Japp, jag är lite knasig men jag gillar att vara knasig. 

Lycka till Veronica 💖!

(null)


Kommentera inlägget här: