Så glad jag blir, TACK!

I tisdags till onsdags var jag i Göteborg för att ha en Basic daytrader-kurs, älskar att vara där och Gothia Towers blir man alltid nöjd med :)!
 
Att sedan få 4 mail av deltagarna där det står nästan samma sak som på detta mail, blir jag extra glad över :)! Kul att ni var så nöjda :)!
 
 
 

Johanna Sandgren

15 nov. (1 dag sedan)
 
till mig
 
 
 
 
 
Hej Patricia! 

Ville bara skicka och säga ett stort tack för kursen igår! 

Det var pedagogiskt, enormt informationsrikt och givande på många sätt. Att som småbarnsmamma möta en normbrytande kvinna och flerbarnsmor som så självklart tar plats i en (ännu) väldigt mansdominerad sfär är väldigt inspirerande! 

Jag hoppas vi ses igen i framtiden! 

Ha nu en underbar dag! Det ska jag ha med allt nytt som nu behandlas i huvudet :D 

Mvh 
Johanna Sandgren
Kommentera inlägget här: