Sportlovsvecka

Nu har vi sportlov och jag önskar så att vi är i fjällen när jag ser alla superhärliga bilder på insta och FB!
Trist nog så inleder vi med sjukstuga här. Min yngsta tjej blev sjuk redan i förra veckan men börjar väl krya på sig nu, så vi väntar på vem som blir näst....
Men nog om det. Vi har ju börsen och där finns det ju alltid saker att läsa och information att ta in, vilket är kul :).
 
Jag har kikat lite i min utdelningsportfölj och fyllt på med några aktier som jag hade sen tidigare; Volvo tyckte jag var ett bra tillfälle att fylla på i dippen. Sen så köpte jag SkiStar, Kinnevik, Investor, Loomis och Peab, alla nämnda aktier ligger på Large Cap förutom SkiStar som ligger på Mid Cap. Ibland gör jag undantag men oftast så handlar jag enbart på Large Cap. Anledningen till det är för att jag gillar dessa aktier och för att jag följt dessa bolag under väldigt många år, så jag har sett uppgångar och nedgångar och lärt mig deras mönster.
 
 
Ha en bra vecka!
 
Instagram: tradingmamman
Facebook: tradingmamman
Kommentera inlägget här: