Sommar och semester

Hoppas ni haft en härlig midsommarhelg :)!
 
Nu är det sommar och semester vilket är härligt, kidsen är lediga så det är mysigt att hänga med dem. Dock har de ju blivit äldre så dessa extremt tidiga mornar (mitt i natten) är förbi, nu sover de läänge på morgonen, nästan för länge haha :). Det passar ändå bra för då kan jag passa på att jobba när de sover så att jag är klar sen när de vaknar.  
 
Just semesterjobbfrågan är en återkommande fråga jag alltid får när det närmar sig sommaren och semestern. Hur gör jag med tradingen?
Svaret är att; just denna sommar kommer jag lägga mycket fokus så min bok "Många bäckar små" som kommer ut till hösten, så det kommer inte bli så mycket aktiehanadel, dock måste jag hålla mig ajour på nyhetsfronten så att jag ändå har koll på marknaden. Och självklart så kommer jag att logga in varjedag för att hålla koll på min långa portfölj.
 
Ha en bra vecka :)!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: