Extra kursdatum i november och december

 
Intresset för kurserna ökar och jag har nu fått flera förfrågningar om att utöka kursdatumen. Vad glad jag blir!
Jag har 3 st olika kurser att välja mellan och fokus är på att göra relativt korta affärer. Utbildningarna skräddarsys i den mån det går efter kunskap och syfte, så maila mig gärna vid frågor.
Information om kurserna samt de nya datumen hittar ni under flikarna.
Jag kommer till Norrköping den 28/11, Umeå den 8/12 samt Sundsvall den 15/12.
 
Missa heller inte julklappstipset - Strategikurs med fokus på day- och swingtrading. 3 tim, Pris 1695kr
(Erbjudandet gäller 11/11-20/12-16)
 
Trevlig kväll!
 
 
.
Anonym:

Hej!
Vad roligt att du ska komma och föreläser i Norrköping. Jag är intresserad. Har du spikat fast tid och plats? Var vänlig att informera om

Kommentera inlägget här: