God jul

Hoppas ni haft en fint år!
 
Mitt år har varit fullt ös med kurser samt att jag öppnade en yogastudio men väldigt bra i det stora hela :)
Börsen har haft många toppar och dalar vilket jag gillar då det är bra när man daytradar, mina bästa perioder detta år var i våras och nu i höst. 
 
Den största utmaningen var att planera och projektleda min trading i kombination med kurser och yogastudio. Dygnets timmar vill jag ibland ska vara några fler :)
 
2020 närmar oss med stormsteg vilket jag ser fram emot då det är massor på gång. På börsen har vi Brexit och val i USA framför oss vilket kommer bli intressant. 
Min bok "Tänka långt, handla kort" kommer i början av 2020 vilket jag ser framemot. En aktie och yoga helg på Gällöfsta Slott och en Aktie och yoga resa till Kroatien står även på agendan vilket kommer bli kul :).
 
Jag vill önska er en riktigt mysig Jul och ett Gott Nytt År!
 
Varma hälsningar 
 
 
Kommentera inlägget här: