Aktiedagboken

Nu finns Aktiedagboken i lager igen
 
Jag älskar ordning och reda när det kommer till att ha koll på ekonomi och företag. Så sedan länge (19 år) har jag fört loggbok över min aktiehandel.
Där har jag bla skrivit vilka strategier, mål och regler som jag har att följa, samt vilka aktieköp jag gjort. Det har varit ett bra sätt att utvärdera när jag går tillbaka för att läsa igenom de anteckningar om börsen, bolagen och summeringen hur det faktiskt har gått under året. Att läsa tankar kring index och marknaden när man nu har facit i hand är alltid intressant.
Under alla dessa år har jag gjort många ändringar så att mina strategier ska passa för hur marknaden beter sig, de strategier har jag alltid skrivit ned vilket har hjälpt mig mycket.
Så att logga sin aktie/fond-handel är väldigt givande och nyttigt för att kunna utvärdera på bästa sätt.
 
Så med anledning av det så har vi gjort denna aktiedagbok för att inspirera med lite tips om hur man kan tänka och göra för att strukturera upp sin aktiehandel.
Pris 299kr/st. KÖP HÄR...
 
 
 
Kommentera inlägget här: