Många små vinster

Jag förespråkar ordspråket "många bäckar små"  många små vinster. Att sikta på att göra många små vinster under kort tid har minimerat mina förluster då jag begränsar mina trades och håller mig till min strategi. En strategi är viktig att ha så att du kan utvärdera dina trades. 

Trevlig helg ☀️❤️!

 

 

 

 

 

 

 

Mer info om onlinekursen kan du läsa här....

 

 

 

 

 
Under hösten har vi strategi- workshops, anmälan sker i FB gruppen, Tradingmamman - Trading, Aktier & Fonder.
 
 
 
 

 

Anonym:

Hej Patricia,
Ser fram emot din bok, din handel, verkar stämma med min. Små vinster o lite risk.
Tar steget någon gång efter årsskiftet till intradagshandel på heltid.
Tack för din blogg, när tror du boken kommer?
Med vänlig hälsning,
Roger

Svar: Hej Roger, Tyvärr kan jag inte svara på det, just nu är den lite pausad.
Men så fort jag vet så kommer jag att kommunicera det.

Mvh
Patricia
Tradingmamman

Kommentera inlägget här: