Brexit rör om i min sommarstrategi

Man kan lugnt säga att Brexit kommer och förstör och rör om i grytan nu. Min lugna sommarstrategi som jag hade bestämt mig för känns nu väldigt instabil... Jag hade tänkt mig en superlugn sommar, men nu blir det verkligen ändrade planer. I morgon är det måndag och jag har några % likvida som jag inte tänkt att använda, nu får jag se om jag ändrar om helt i min portfölj.
De småbolag som jag har kommer jag inte ändra om med, däremot i de stora kanske det blir en förändring. Jag får se hur det ser ut i morgon när börsen öppnar kl. 9.00...
 
Men för att nämna något kul nu - så måste jag dela med mig att efterfrågan om att gå kurs i juli har kommit på tal några gånger. Därför har jag nu satt in några extra datum i juli som jag kommer att ha kurs. Jag har även satt fler datum i augusti och i september. Så spana gärna in om det är något datum som passar, du hittar dem under fliken KURSDATUM.
Glöm inte rabatten som du får vid bokning senast den 1 oktober :-).
 
Trevlig söndag! :-)
Tina Utter:

Skickade nyss en bokning till din kurs från annan mail än ovanstående, vill gärna ha info till mailen jag angett här.

Kommentera inlägget här: