Bra avslut på veckan

Idag träffade jag Terese Lann för att få en uppdatering av projektet "My Period Is Awesome", som jag sponsrar.
Det är så kul att höra om hur bra det går för dem och vilka fina resultat och framsteg de gör för ungdomarna i Sydafrika. Läs mer om projektet här...
 
Vi pratade om massa roliga och viktiga saker och det känns fantastiskt att investera i mänskliga rättigheter!
 
 
 
 
 
Instagram: tradingmamman
Facebook: tradingmamman
Jore:

Hej! Kom hela texten med? Det där bra avslutet, vilken affär var det? Vad hade du för SL? Vilken target uppnåddes? Sålde du hela eller delar? Jag förstår inte dina texter. Det känns som att tradingdelen alltid faller bort. Är det med flit eller olyckshändelse?
Mvh
Josef

Svar: Hej, Tack för feedback.
Det bra avslutet på veckan var att jag träffade Terese för att få en uppdatering av det projekt som jag sponsrar.

MVH
Patricia Hjärtner
Hjärtner & Partner AB

Kommentera inlägget här: