Sparmål

För några månader sedan (13 november) så skrev jag om mitt sparmål, så jag tänkte ge er en liten uppdatering om hur det går.
Jag har hittills krympt mina utgifter extremt mycket och blivit mer disciplinerad och strukturerad i min vardagsekonomi. Att strukturera portföljer är jag bra på men att strukturera vardagen och göra smarta val har jag varit för slö med, så det känns skönt att både portföljer och vardagsekonomi går hand i hand.
Att börja åka kommunalt till jobbet var min största intjänade utgift i förhållande till bilkostnaderna och matplaneringen har jag också blivit bättre på.
Tradingen går som planerat vilket är kul.
Så det ser ljust ut för denna extra semester som vi kommer att åka på hela släkten :).
 
Ha en bra dag :)
 
 
Instagram: tradingmamman
Facebook: tradingmamman
Podd: tradingmamman
Kommentera inlägget här: